Help me- avagy mi kell nektek

2009.11.23. 19:41

 Bless Allz!

Minap tűnődtem mit is lehetne kitenni ide ami viszonylag rendszeres lenne és növelné a látogatottágot!:D Nameg hasznos is lenne a társadalomra nézve. Igazából semmi nem jutott eszembe a naponta kitett viccen vagy a videó ajánlón kívül. Fel se mertem vetni az ötletet A Team többi tagjának...

Aztán eszembe jutott valami ami akár tetszhet is a nagyérdeműnek...:D Szóval arra gondoltam, hogy milenne ha a hét közepén kapnátok egy kis információt a hétvégi partykról, koncertekről vagy érdekes eseményekől. 

De mielőtt hozzákezdenék arra kérnélek benneteket, hogy írjátok meg milyen eseményekről szeretnétek tudni. Csak nagyvonalakban, aztán majd én belevetem magam az internetbe, hogy nektek csak az Átlő a vason-t kelljen néznetek a hét közepe, vége fele. Szóval a teendőtök annyi hogy irjátok meg kommentben vagy az e-mail címünkre az ötleteiteket.
 

HA nem teszitek meg akkor az én kényem kedvem szerint fognak szállingózni a különböző ajánlók.

Na ennyi volt... Most tényleg érdemes lenne kommentelni vagy e-mailt küldeni. A ti érdeketek:D 

Pacsi

Posted by F0k4

Szerző: F0k4

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atloavason.blog.hu/api/trackback/id/tr921547067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haxiboy 2009.11.23. 23:00:47

Csoki!
Szerintem a környéken lévő lan partykról jöhetnek info-k. Szerintem nlhányan ezt díjaznánk :)

2009.11.24. 17:15:40

meg FeZeN-klub programjai :D amúgy baromi jó ötlet :D

HeadShotBOOOM 2009.11.24. 18:42:35

úúúristen:D a környéken lévő lan partykról info-k:D a kockaaaa:D

Haxiboy 2009.11.26. 18:03:17

nem vagyok kocka, csak eléggé macerás kideríteni az ilyeneket, félfüllel 1x1x hall róla az ember, de pl : ACE-PC ben December tizen nemtom hányadikán lesz cod party eztis csak ismerőstől hallottam
süti beállítások módosítása