Inkognitó

2009.11.15. 00:28

Egyre többen kérdezik tőlem, hogy ismerem-e az "Átlő a vason"-t. Én természetesen többnyire meglepődve válaszolom, hogy hát ismerem néha olvasom, de te honnan ismered? Ezek ilyen népszerűek? A kérdések többnyire arra irányulnak, hogy kik írhatják a blogot.

Most lerántom a leplet!

Én(Vacskamati), SSSW18 vagyok ebből egyenesen következik, hogy SSSW18 nem lehet mas, mint Tompykaa, akit már többen összefüggésbe hoztak F0k4 nevű szerkesztőnkel. Ezek utan gondolom mindenki tisztába van TipsBe4Dicks kilétével is ;)

Várjuk válaszaitokat.

Kicsoda TipsBe4Dicks?

1, Vacskamati

2, Tompykaa

3, Egy közönséges Morzsifiú^^

A helyes megfejtők között Zombie Attack Medkitet sorsolunk ki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atloavason.blog.hu/api/trackback/id/tr291525924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tompykaa 2009.11.15. 00:55:44

Én mindre tudom a választ.Csalás, ha megmondom?

Vacskamati© 2009.11.15. 01:24:31

Igen bazdmeg csalás.Szart nem kapsz nem hogy medkitet :D,és extra zombie attackal raidelem a házatokat :D

F0k4 2009.11.15. 13:03:45

Szerintem én is tudom... Bár nem biztos, lehet nem is ismerjük egymást csak egy nyilvános forum alkalmával jött az ötlet h írjunk postokat mindenféle kitalált témárol. De az is lehet h az egész egy ember:D Who knows?:D

2009.11.15. 15:11:29

Egyértelmű, hogy a Télapó, és a Szexuális Zaklatás phö Panda közös akciója ez a blog. Engem nem basztok át! :D
süti beállítások módosítása